ŁADOWANIE
image description
Social Media Manager w Administracji Publicznej
po zmianach RODO w 2018 roku
Jak zbudować skuteczne zasięgi z pomocą Facebooka, Youtube, Twittera i bloga



Zapisz się

Jeżeli:

Chcesz skutecznie wyrażać misje i cele jednostki administracyjnej z pomocą niestandardowych działań na Facebooku, Youtube, Twitterze i blogu JEDNOCZEŚNIE, ale nie wiesz jak je połączyć po zmianach RODO?

Wiesz, że obecność jednostek administracyjnych w mediach społecznościowych przyczyni się do skutecznej promocji i chcesz wykorzystać tę szansę w komunikacji z mieszkańcami, turystami oraz inwestorami po zmianach RODO?

Chcesz dowiedzieć się w czym tkwi potencjał mediów społecznościowych i KROK PO KROKU przygotować skuteczną kampanię promocyjną Twojej gminy lub miasta na nowych zasadach?

Wiesz, że kampania promocyjna prowadzona przez wykwalifikowanych specjalistów to klucz do sukcesu a Twoja jednostka administracyjna dysponuje niskim budżetem promocyjnym lub nie dysponuje nim wcale?

Podczas warsztatów SOCIAL MEDIA MANAGER w administracji publicznej dowiesz się:

Jak stworzyć i prowadzić na Facebooku, Youtube, Twitterze spójną komunikację, która będzie nienaganną wizytówką w oparciu o dotychczasową bazę danych po nowych zasadach RODO?

Jak zgodnie z prawem i aktualnymi wymaganiami RODO rozbudować bazę mieszkańców, turystów oraz inwestorów za pomocą serwisów społecznościowych?

Co robić, by nie doprowadzić do kryzysu lub jak go zażegnać? Jak reagować na negatywne komentarze pojawiające się na oficjalnym fanpage’u i pisanych artykułach?

Jak według aktualnych wytycznych zorganizować zbiórkę pieniężną na Facebooku i zaprosić szerokie grono mieszkańców, turystów oraz inwestorów do wzięcia udziału w koncercie?

Jak w 100% wykorzystać ogromny potencjał Facebook Audience Insghts (Statystyki Grupy Odbiorców) w precyzyjnym celowaniu do „walla” mieszkańców nie naruszając danych osobowych?

Jak krok po kroku, według nowych zasad i ograniczonym budżecie przekazem video prezentować udane przedsięwzięcia i zachęcić kontrahentów do inwestowania w nowe projekty?

Jakim stylem „ćwierkać” przy użyciu #tagów o wygranym przetargu bądź aktualnościach budowlanych?

Jakim językiem, formą i treścią komunikować się na blogach z informacją o ciekawych miejscach naszego regionu?

UCZESTNIKÓW WARSZTATU PROSIMY O ZABRANIE LAPTOPÓW

!