ŁADOWANIE
image description
Social Media Manager w Administracji Publicznej
po zmianach RODO w 2018 roku
Jak zbudować skuteczne zasięgi z pomocą Facebooka, Youtube, Twittera i bloga



Zapisz się

Prelegent

Aleksandra Dejnarowicz

Od ponad 7 lat pasjonatka świata mediów społecznościowych. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach digitalowych oraz przy projektach startupowych. Obecnie realizuje działania jako Social Media Manager po stronie Klienta w dużym koncernie alkoholowym. Jest pomysłodawczynią i prelegentką cykli szkoleń „Social Media Evening” oraz „Social Media Po Godzinach”. Jest znana jako prelegentka szkoleń z zakresu prowadzenia mediów społecznościowych w jednostkach administracji publicznej. Na swoim koncie posiada liczne szkolenia z zakresu promocji i budowania wizerunku administracji samorządowej. Przeprowadziła liczne szkolenia w siedzibie firmy Aviva, Akademii Finansów i Biznesu Vistula, klubie Grunt i Woda w Warszawie. Oprócz Przeszkoliła już ponad 1000 osób.

Jej misją jest wspieranie i doradzanie nowym biznesom, startupom oraz osobom, które prowadzą własną działalność gospodarczą, aby kreować ich wizerunek i zwiększać sprzedaż. Wiele lat zajmowała się promocją w organizacjach pozarządowych, dlatego przybliżanie świata social media organizacjom non-profit jest dla niej szczególnie ważne.



Organizator szkolenia

marketingwurzedzie.pl

Grupa Wydawnicza Semantika jest wydawcą magazynu Marketing w Urzędzie oraz innych publikacji i serwisów wspierających codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:

  • inspirować naszych Klientów do nieszablonowych rozwiązań,
  • dostarczać praktycznych podpowiedzi do skomplikowanych zagadnień,
  • wspierać w zawodowym rozwoju,
  • pomagać, ułatwiać codzienność i towarzyszyć w bieżącej pracy.