ŁADOWANIE
image description
Social Media Manager w Administracji Publicznej
po zmianach RODO w 2018 roku
Jak zbudować skuteczne zasięgi z pomocą Facebooka, Youtube, Twittera i bloga



Zapisz się
image description
Prelegent: Aleksandra Dejnarowicz

Social Media Manager w Administracji Publicznej po zmianach RODO w 2018 roku

SMM

HARMONOGRAM SZKOLENIA

Moduł I

Facebook, jako kanał do celów promocyjnych w jednostce administracji publicznej w oparciu o nowe zasady RODO.

  1. Jak inni budują interakcje opowiadając o budowie dróg, nowym pasie zieleni czy nadchodzących atrakcjach turystycznych? Przegląd stylu komunikacji przykładowych jednostek administracji publicznej
  2. W jakich godzinach oraz dniach tygodnia publikować posty, aby pisząc o idei polityki prorodzinnej „trafić” do jak największej grupy docelowej?
  3. Jak po zmianach RODO wykorzystać potencjał Facebook Audience Insights – (Statystki Grupy Odbiorców) by zgodnie z prawem dotrzeć do inwestorów, turystów oraz mieszkańców?
  4. Grafiki, pokazy slajdów, video, gify – jakich środków używać, by aktualizacja o nowym budownictwie mieszkaniowy wzbudziła zainteresowanie i „napędziła” popyt?
  5. Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku w przypadku kiedy dysponujemy niskim budżetem a chcemy zdobyć środki na utrzymanie cmentarza gminnego?
  6. Jak za pomocą Facebooka zorganizować legalną zbiórkę pieniężną podczas festynu? Jak dodać do wydarzenia lub mapy wskazówki dojazdu? Jak wysłać wiadomości potencjalnych uczestników zabawy?
  7. Jak prowadzić transmisje na żywo podczas miejskiego koncertu?
  8. W jakim przypadku urzędnik może wnosić o usunięcie filmu bądź zdjęć z jego wizerunkiem na Facebooku?
  9. Czy po zmianach RODO można opublikować zdobyte certyfikaty, dyplomy oraz informować o aktualnościach dotyczących współpracy z inwestorami?
  10. Czy wiadomość prywatną na fanpage możemy rozumieć jako zgodę do przetwarzania danych w przyszłości?
  11. Nowości 2018! Messenger, a sztuczna inteligencja. Motywy serwisu i jego trendy – spójrz w przyszłość oczami jednostki samorządowej.

Ćwiczenie praktyczne:

Stworzenie krok po kroku mini kampanii wizerunkowej na Facebooku.

Moduł II

YouTube – pierwszoplanowy przedstawiciel video w nowoczesnej jednostce administracji publicznej w 2018 roku.

  1. Twój urząd na YouTube! Jak założyć i prowadzić atrakcyjny profil firmy na YouTube KROK PO KROKU?
  2. Jak zgodnie ze zmianami RODO zamieścić film z ćwiczeń na nowych urządzeniach sportowych, by zachęcić mieszkańców do korzystania z terenów rekreacyjnych i wzbudzić zainteresowanie przyszłych inwestorów?
  3. W jaki sposób skutecznie wykorzystywać zakamarki Youtube, by zwrócić uwagę organizacji samorządowych i pozarządowych?
  4. Lista legalnych narzędzi i aplikacji do efektywnego komunikowania o podpisanych kontraktach z inwestorami oraz wygranych przetargach zgodnie z wytycznymi RODO.
  5. W jaki sposób „zaistnieć” PO NOWEMU, by inwestorzy zieleni gminnej i zadrzewień dowiedzieli się o naszej obecności na Youtube!

Ćwiczenie praktyczne:

Stworzenie angażującej strategii komunikacji na Youtube.

Moduł III

Blogi/mikroblogi – budowanie świadomości mieszkańców, turystów oraz inwestorów poprzez angażujący copywriting.

  1. Jak pisać i jakie treści warto powtarzać, aby mieszkańcy oraz turyści z chęcią śledzili postępy w budowanie boiska sportowego bądź zmiany w zagospodarowaniu przestrzennym?
  2. Przykłady angażujących wpisów, czyli jak wykorzystywać #hashtagi, by dotrzeć do wpływowych inwestorów.
  3. Zestaw inspiracji i pomysłów na treści do wykorzystania w zakresie informacji turystycznej o naszym regionie.
  4. Jak inni opowiadają o potrzebach wsparcia finansowego w swojej gminie? Przykłady angażujących działań wizerunkowych i możliwości zgodnych z wytycznymi RODO.
  5. Jak zachęcić mieszkańców do korzystania z opieki zdrowotnej oraz lokalnego transportu zbiorowego? Istotne zasady przekazywania informacji, które pomogą jednocześnie uniknąć kryzysów w mediach społecznościowych.
  6. Z jakich kluczowych powodów warto i co Twój urząd powinien pisać o sprawach ładu przestrzennego i ekologicznego?
  7. O czym „ćwierkać” na Twitterze, by być krok przed innymi we wspieraniu i rozpowszechnianiu idei samorządowej?

Ćwiczenie praktyczne:

Stworzenie angażującej strategii komunikacji w blogach.

Szkolenia MWU