ŁADOWANIE
image description


Jak to się robi: imprezy miejskie

czyli praktyczny warsztat dla Event Managerów działających w strukturach JST lub samorządowych instytucji kultury




Poznań | 31 maja 2019

Często mówi się, że by zorganizować dobrą imprezę, najważniejszy jest dobry na nią pomysł. Rzeczywistość bywa inna: mając nawet rewelacyjny pomysł i wizję, przy braku znajomości przepisów i listy zadań koniecznych do zrealizowania, możemy boleśnie zderzyć się z rzeczywistością.

To szkolenie pomoże Tobie, jeśli:

nigdy wcześniej nie organizowałeś/aś wydarzeń artystycznych czy sportowych;

masz pomysł na imprezę, ale nie wiesz od czego zacząć jej organizację;

współpracujesz z Dyrektorem Artystycznym wydarzenia, który tworzy świetne rzeczy, ale nie ma pojęcia o ich technicznej stronie;

lub

do tej pory korzystałeś/aś z usług agencji artystycznych, ale chesz bezpośrednio nadzorować organizację imprezy,

a może

organizowałaś/eś tylko małe wydarzenia i przeraża Cię skala oraz przepisy dotyczące imprezy masowej związane z bezpieczeństwem, kontrolą i organizacją

albo

masz doświadczenie w organizacji imprez, ale nie wiesz dlaczego lub jak warto je promować;

zastanawiasz się, jak delegować obowiązki podczas organizacji większego wydarzenia;

chcesz do partycypowania w kosztach miejskiej imprezy zaangażować prywatnych sponsorów;

a także

w kontekście RODO masz wątpliwości, co z wizerunkami uczestników imprezy;

zajmujesz się projektowaniem budżetów dla imprez JST i interesuje Cię kosztorys;

organizujesz imprezy we współpracy z NGO.

Zapisując się na szkolenie, otrzymasz także:

plik z formatką ułatwiającą tworzenie budżetu imprezy,

„ściągawkę” z wyciągiem najważniejszych przepisów Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,

pliki z przykładowymi wzorami umów z artystami,

wzór checklisty z podziałem zadań organizatorów.

% Praktyka

95

% Krok po kroku

90

% Realne założenia projektów

90

% Przydatne materiały szkoleniowe

100