ŁADOWANIE

Jak uniknąć

kryzysu

wizerunkowego

w administracji?

24 lutego, godz. 10:00 - 12:00

O nowym wymiarze zwrotu "kryzys w social mediach” w kontekście wpadki promocyjnej regionu z udziałem Lorda Kruszwila.
Zapisz się

Podczas webinaru

w esencjonalnej i praktycznej formie

naszpikowanej gotowymi rozwiązaniami do wdrożenia „od zaraz”

dowiesz się:

jak dobierać działania w social mediach odpowiednie dla celów instytucji publicznej,

jak uniknąć wpadek promocyjnych podobnych do sytuacji z podlaskiego

jak przeprowadzić dobry i skuteczny research

jak stworzyć brief, który zabezpieczy udaną współpracę

jak stosować Zasadę 5P w kryzysach w social mediach

jak skutecznie współpracować z influencerami bez ryzyka wpadki

Prelegent: Agata Krypczyk

24 LUTEGO, GODZ. 10:00 - 12:00

WEBINAR

W PROGRAMIE

1. Miała być promocja, a wyszła wpadka. Dlaczego?

  • Skąd ten problem, czyli co zawiodło podczas współpracy Podlasia z youtuberem Lordem Kruszwilem
  • Nauka na cudzych błędach, czyli jakie wnioski wyciągnąć z tej sytuacji i na co zwrócić uwagę we własnych działaniach promocyjnych

2. Jak dobierać działania marketingowe, żeby uniknąć błędów w komunikacji i strategii?

  • Dobry research, czyli jaki? Kluczowe elementy, które przesądzą o skuteczności Twoich poszukiwań i badań
  • Aplikacje pomocne w researchu – z czego korzystać i jak ich używać

3. Brief działania - dlaczego jest taki ważny?

  • Brief punkt po punkcie - na co zwrócić uwagę, by współpraca przebiegała korzystnie
  • Target, insight i KPI Cię nie wystraszą, czyli jak zaplanować grupę docelową, cele i mierniki sukcesu w odniesieniu do realiów instytucji publicznej
  • Sposoby wyznaczania kluczowych punktów kontroli i egzekwowania działań

4. A więc kryzys - jak reagować?

  • Podstawowe elementy strategii kryzysowej – nie opłaca się jej nie mieć
  • Kto powinien zająć stanowisko w sprawie, czyli wyznaczanie „frontmanów” kryzysu
  • Kryzysu nie można przewidzieć, ale możesz być na niego przygotowanym

5. Zasada 5P

  • Rachunek sumienia, który pozwoli przerwać złą passę
  • Nie tylko przeprosiny, czyli kompleksowy zestaw działań, które poprawią wizerunek twojej instytucji

6. Ryzykować czy nie – czy warto współpracować z influencerami?

  • Jak działać, by sukces i rozgłos należał się obydwu stronom, a influencer marketing stał się czymś przyjemnym i pożytecznym, a nie tylko symbolem strachu przed działaniem

7. Q&A i podsumowanie

Jak to działa?


Jak oglądać

Wystarczy zwykły komputer z aktualną przeglądarką, tablet lub telefon. Dostęp do Internetu. Dla większego komfortu warto skorzystać ze słuchawek.

Gdzie i kiedy

Szkolenie odbywa się na żywo, ale jest rejestrowane; będzie można je odtwarzać przez 3 miesiące. Link do transmisji na żywo otrzymasz kilka dni przed szkoleniem.

Certyfikat i materiały

Dodatkowe materiały (pliki, prezentacja, grafiki lub linki) udostępniane są wraz z certyfikatem do pobrania po webinarium.

Jesteśmy dla Ciebie

Nie obawiaj się... W razie problemów jesteśmy do Twojej dyspozycji. Nasza ekipa techniczna prowadzi dyżur w trakcie transmisji. Pomagamy, doradzamy na czacie lub przez telefon.

Prelegent

Agata Krypczyk

Specjalistka od mediów społecznościowych i marketingu online w administracji publicznej. Szkoli, doradza, planuje... Nie boi się ani wyzwań, ani kryzysów. Prowadzi agencję reklamową Panda Media zajmująca się marketingiem oraz doradztwem politycznym. Na co dzień blogerka oraz fotografka.